|
Bahasa: EN | 中文 | BM |

Tentang Kami

TENTANG KAMI
Baterikereta (M) Sdn Bhd ialah sebuah syarikat pembekal bateri kereta. Ibu pejabat kami terletak di Johor, Malaysia. Dengan komitmen kami yang tidak berbelah bahagi terhadap kualiti dan kepuasan pelanggan, kami telah menetapkan diri kami sebagai pembekal bateri kereta yang dipercayai di rantau ini. Sejak penubuhan syarikat, kami telah berusaha untuk menawarkan rangkaian komprehensif bateri yang boleh dipercayai dan berprestasi tinggi untuk memenuhi pelbagai keperluan pelanggan kami.
Syarikat kami berbangga untuk bekerjasama dengan jenama terkenal dalam industri, memastikan pelanggan kami mendapat akses kepada produk berkualiti tinggi. Kami membekal pelbagai jenama bateri kereta terkenal seperti Amaron, Bocsh, Century Max, Elements, FBM Energy, Tuflong dan Varta. Semua bateri kereta jenama ini berkualiti tinggi dan tahan lama, menjadikannya pilihan pertama pemilik kereta.
Sebagai pembekal bateri kereta, kami memahami peranan penting yang dimainkan oleh bateri dalam kelancaran kenderaan. Oleh itu, kami memastikan pelanggan kami menerima bateri yang memenuhi piawaian prestasi tertinggi dan tahan lama.